Home » Služby » Školení

Školení

V současné době vám hromadné školení z důvodu nákazy Covid-19 nemůžeme nabídnout. Jako náhradu nabízíme videokonferenci:

  • domluvte si s námi datum, čas a způsob propojení
  • ve stanovený čas se navzájem propojíme
  • během společné konzultace vás proškolíme, zodpovíme vaše dotazy a doporučíme optimální postupy
  • konzultace jsou účtovány hodinovou sazbou

 

 Harmonogram školení

 

Plán školení Doprava 3K
Novinky verze 06.00 pro rok 2021 popis zde (10:00-12:00).
Modul Doprava
Vozidla, řidiči, jízdní příkazy, cestovní náhrady, vyúčtování pracovní cesty, parametry pro výpočet mezd řidičů, struktura nákladů a výnosů s vazbou na hospodářské listy, fakturace, pokladny.
Modul Spedice
Přijetí zakázky na přepravu, typy zakázek (standardní, rozpisové, zásilky), vystavování objednávek, rentabilita spedice, deník dispečera (stavy zakázek), dispečerská plachta (parametry individuálního nastavení, ovládání, funkce), fakturace výkonů.
Modul Sklad, Autoservis
Skladové karty, skladové pohyby, prodej ze skladu, prodejní ceny, objednávky. Autoservis: zakázky na opravu vlastní a cizí, vazba na Sklad, požadavky na objednávání, rezervace, výkony mechaniků, fakturace.
Modul Logistický sklad
Logistické sklady, hlavní karty, pozice, upřednostnění pozic, pohyby na pozicích. Fakturace skladování, definice sazeb, fakturační výkony, přehledy.

• Začátek školení je v 9:30 hod, předpokládaný konec ve 13:00 hodin.
• Cena je za 1 osobu bez dph.
• Maximální počet účastníků z jedné firmy jsou 3 osoby, účtujeme však dvě osoby.
• Na skupinové školení se hlaste alespoň 3 dny předem !
• Přihlašujte se telefonicky nebo e-mailem. Maximální počet účastníků je 9 osob.
• Objednávky evidujeme v došlém pořadí, v případě většího počtu účastníků nabídneme náhradní termín.
• Úvodem každého školení (v případě zájmu) je informace o obecných funkcích programu (ovládání, přístupová práva, parametry systému apod) .
• Po vzájemné dohodě také provádíme individuální školení.
• Termíny a obsah školení se mohou měnit podle konkrétních potřeb účastníků a skutečného zájmu.